Meer
Publicatiedatum: 09-10-2019

Inhoud

Terug

Digitale dienstverlening

Digitale dienstverlening

Onze omgeving is sterk in ontwikkeling en digitalisering biedt steeds meer mogelijkheden. Wij zullen deze mogelijkheden maximaal benutten, maar blijven ook altijd nog via de reeds bekende kanalen bereikbaar. Daarnaast maken wij gebruik van moderne hulpmiddelen, zoals Sociale Media om informatie te verzamelen en informatie te delen.

In 2018 blijven wij het gebruik van sociale media stimuleren en monitoren. Verder onderzoeken wij de mogelijkheden van Whatsapp in onze communicatie en zetten in op het maximaal digitaal faciliteren van onze processen waarbij procesinformatie beschikbaar is via een persoonlijke internet pagina.



Toelichting

G
Kwaliteit

Meerdere producten zijn digitaal beschikbaar. Zoals overlijdensaangifte, voornemen huwelijk, doorgeven verhuizing. Door juridische onduidelijkheid over het zakelijk gebruik van Whats App is dit doorgeschoven naar 2019.

G
Tijd

Conform gestelde planning.

G
Geld

Conform gestelde financiële kaders.